Käyttöehdot


1. Rekisteröityminen

Tuotteiden tilaaminen ei vaadi rekisteröitymistä, vaan voit tuotteiden valinnan jälkeen siirtyä suoraan maksamaan ostoksesi. 

Rekisteröityminen kuitenkin kannattaa, näin tilaustesi tiedot säilyvät verkkokaupassa.


2. Tilauksen sitovuus

Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu joko sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse. Kuluttaja sitoutuu tilauksensa tehtyään tarkkailemaan sähköpostiaan tilausvahvistuksen vastaanottamiseksi. Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun Sella Lifestyle Oy on sähköpostitse lähettänyt tilausvahvistuksen.

Kuluttajalla on oikeus sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse ennen tilauksen toimitusta peruuttaa koko tilaus tai osa tilauksesta. Toimitus on tapahtunut, kun kuluttajalle on toimitettu tilaus tai ilmoitus, että tilaus on noudettavissa postista.

Kuluttajan tilauksen tekemisen jälkeen ei Sella Lifestyle Oy:llä ole oikeutta muuttaa sopimusehtoja.


3. Hinnat

Kaikki hinnat sisältävät ALV:n 24%. Voimassa oleva hinta on hinta on näkyvissä verkkokaupassa. Voimassaoleva hinta on Euroissa (EUR).


4. Toimitus

Toimitamme tilauksia koko Suomeen.

Kun olet tehnyt tilauksen, sähköpostiisi tulee vahvistus että tilauksesi on vastaanotettu. Tämän vahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Mikäli et ole saanut tätä viestiä, tarkistathan sähköpostisi roskapostikansion. Mikäli et löydä viestiä sieltäkään, ota yhteyttä asiakaspalveluumme: info@sellalifestyle.fi

Mikäli tuote on varastossamme, on arvioitu toimitusaika 2-5 arkipäivää. Jos Tuote on loppunut tilapäisesti tai kokonaan niin ilmoitamme asiasta viipymättä ja myös, jos toimitusaika on pidempi.

Ilmoitamme tuotteen esittelysivulla mikäli toimitusaika on olennaisesti muuta kuin yllä mainittu.

Alle 18-vuotiaiden tilaajien pitää saada tilaukselleen huoltajan suostumus.


5. Maksuehdot

Tilausta maksetaan turvallisesti käyttämällä Klarnan tarjoamia maksunvälityspalveluita.

Käytössä olevat maksutavat:

  • Verkkopankkimaksut (OP, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, S-pankki ja Aktia)
  • Luottokortit (Visa, Mastercard)
  • Klarna lasku – ehdot 
  • Klarna tili – ehdot

6. Palautukset

Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus tilauspäivämäärästä lukien.

Huom! Määrämittaan leikatuilla kankailla ei ole palautusoikeutta jos ei niissä ole todellista virhettä. (Rajoitukset palautusoikeudessa (kuluttajasuojalain 6.luvun 16 § kohdan mukaisesti.)

Jos haluat vaihtaa tai palauttaa tilauksesi tai osan siitä, ota ensin yhteys asiakaspalveluumme peruutusilmoituksella. Peruutusilmoituksessa ilmoitat minkä tai mitkä tuotteet haluat palauttaa ja se tulee tehdä 14 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Peruutusilmoitus vastaanotetaan sähköpostitse osoitteeseen: info@sellalifestyle.fi. Tämän jälkeen lähetämme sinulle tarkemmat palautusohjeet. 

Tuote tulee palauttaa alkuperäispakkauksessaan. Toivomme että tuote ja sen pakkaus on käyttämätön ja samassa kunnossa, kuin ne olivat vastaanotettuasi ne. Alkuperäispakkaus ja tuote on suojattava kuljetuksen ajaksi huolellisesti ja asianmukaisesti siten, että siihen ei tule vaurioita lähetyksen aikana.


7. Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

Kun vastaanotat paketin, tarkista sen kunto ja mahdolliset vauriot välittömästi. Jos paketti on vahingoittunut lähetyksessä, tee tilausta noudettaessa vahinkoilmoitus välittömästi Postiin, Matkahuoltoon tai DB Schenkeriin.

Jos tuote on rikkoutunut tai muuten viallinen, teethän tuotteesta virheilmoituksen mieluiten sähköpostitse. Toivomme että liität mukaan kuvia rikkoutuneesta tai viallisesta tuotteesta. Samalla pyydämme sinua ilmoittamaan, palautatko tuotteen ja haluat rahat takaisin vai, toivotko että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tilalle.

Reklamaatiotapauksissa sinun ei tarvitse maksaa palautuskuluja. Noudata palautusohjetta, jota saat meiltä sähköpostitse virheilmoituksen jättämisen jälkeen.

Saat hyvityksen Klarnan kautta.


8. Reklamaatio

Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tuote on vaurioitunut tms, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta kohtuullisessa ajassa Sella Lifestylelle sähköpostitse osoitteeseen info@sellalifestyle.fi. Virheellinen toimitus palautetaan postikuluitta verkkokaupan antamien ohjeiden mukaisesti. Palauttaminen tapahtuu reklamaation tekemisen jälkeen. Saatuaan palautetun tavaran, Sella Lifestyle Oy palauttaa jo mahdollisesti maksetun kauppahinnan viipymättä asiakkaalle.


9. Ylivoimainen este

Sella Lifestyle Oy ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Sella Lifestyle Oy:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Sella Lifestyle Oy:n toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.


10. Riitojen ratkaisu

Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.