Toimitusehdot


Maksaminen

Hyväksyttyjä maksutapoja verkkokaupassa ovat verkkomaksu ja luottokorttimaksu. Maksuvälineenä käyvät maksukortit ovat MasterCard, Visa, VisaElectron ja American Express.

Tilaus maksetaan turvallisesti käyttämällä Klarnan tarjoamia maksunvälityspalveluita.


Toimitus ja toimituskulut


Verkkokaupan kassalla voit valita haluamasi toimitustavan. Käytössäsi ovat seuraavat toimitustavat:

  • Pakettitoimitus noutopisteeseen (Postipaketti noutopisteeseen, Matkahuolto lähellä-paketti tai DB Schenker noutopistepaketti)
  • Pakettitoimitus kotiovelle (Posti kotipaketti tai Matkahuolto kotijakelu)
  • Nouto toimistostamme: Voit noutaa tuotteet myös kotitoimistoltani Kannuksesta. Noudosta on sovittava etukäteen tekstiviestillä Puh. 040-9611346. Nouto tapahtuu arkisin kello 10-18.00 välillä.

Postikulut riippuvat valitusta toimitustavasta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Toimituskulut Suomeen, joihin sisältyvät pakkauskulut, määräytyvät seuraavasti:

  • Postipaketti noutopisteeseen 5,90€
  • Posti kotipaketti 14,50€
  • Posti pikkupaketti 3,50€
  • Matkahuolto lähellä-paketti 7,00€
  • Matkahuolto kotijakelu 13,50€
  • Nouto toimistostamme 0,00 €

We ship worldwide

For orders delivered to outside Finland, please contact here: info@sellalifestyle.fi

Yli 100 euron tilaukset toimituskuluitta (nouto toimipisteestä).

Tilaukseen  sisältyvät toimituskulut näytetään kaupan kassasivulla toimitustavan yhteydessä ja tilauksen yhteenvedossa. 


Toimitusaika

Tilauksen lähettämisen jälkeen tilaus siirtyy käsiteltäväksi. Kun tuotetta löytyy varastosta, on arvioitu toimitusaika 2–5 arkipäivää. Jos tilaus sisältää useampia tuotteita, pyritään varastosta löytyvät tuotteet toimittamaan samassa lähetyksessä. Mikäli tuote on tilapäisesti loppu tai tuotteella on poikkeava toimitusajankohta, toimitamme tuotteen jälkitoimituksena ja saat siitä ilmoituksen sähköpostiisi.  Toimitusaika katsotaan alkavan siitä päivästä, kun tilaus on jätetty kuljetukseen.


Toimitusajat riippuvat valitusta toimitustavasta seuraavasti:

  • Posti: 1-3 arkipäivää
  • Matkahuolto: 1-3 arkipäivää


Palautusoikeus

Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus tilauspäivämäärästä lukien.

Huom! Määrämittaan leikatuilla kankailla ei ole palautusoikeutta jos ei niissä ole todellista virhettä. (Rajoitukset palautusoikeudessa (kuluttajasuojalain 6.luvun 16 § kohdan mukaisesti.)

Jos haluat vaihtaa tai palauttaa tilauksesi tai osan siitä, ota ensin yhteys asiakaspalveluumme peruutusilmoituksella. Peruutusilmoituksessa ilmoitat minkä tai mitkä tuotteet haluat palauttaa ja se tulee tehdä 14 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Peruutusilmoitus vastaanotetaan mieluiten sähköpostitse osoitteeseen: info@sellalifestyle.fi. 

Tuote tulee palauttaa alkuperäispakkauksessaan. Toivomme että tuote ja sen pakkaus on käyttämätön ja samassa kunnossa, kuin ne olivat vastaanotettuasi ne. Alkuperäispakkaus ja tuote on suojattava kuljetuksen ajaksi huolellisesti ja asianmukaisesti siten, että siihen ei tule vaurioita lähetyksen aikana.


Palautus Postin palvelupisteeseen:

Lähetämme asiakkaalle sähköpostiin palautusosoitekortin, kun asiakas on ilmoittanut meille haluavansa tehdä palautuksen.

Kiinnitä osoitekortti pakettiin ja vie se samaan postin toimipisteeseen mistä noudit paketin.

Pakettiautomaattiin toimitetut tilaukset:

Jos sait tilauksesi Postin pakettiautomaattiin, voit palauttaa sen 14 vuorokauden kuluessa noutamisesta mihin tahansa pakettiautomaattiin samalla lokerokoodilla, jolla sen noudit. 

Kirjoita paketin päälle omat yhteystietosi: nimi ja puhelinnumero. Palautusosoitetta et tarvitse. Vie lähetys pakettiautomaattiin ja noudata automaatin ohjeita. 

Liitä palautuksen mukaan aina nimesi ja osoitteesi ja pakkaa tuotteet huolellisesti, jotta ne eivät vahingoitu kuljetuksen aikana. Postista/pakettiautomaatista saamasi kuitti kannattaa säilyttää tositteena palautuksestasi.

Emme vastaanota postiennakolla palautettuja tuotteita! Emmekä vastaanota palautuksia, joiden peruutus-/palautusaika on mennyt umpeen.

Palautus matkahuoltoon

Voit palauttaa paketin matkahuollon toimipisteeseen. Paketin päälle tulee kirjoittaa: Asiakaspalautus, Sella Lifestyle, Himangantie1122 69100 Kannus sekä palautustunnus: 9540649.


Maksun palauttaminen

Lähetämme sähköpostin, kun palautuksesi on vastaanotettu ja käsitelty. Mikäli hyväksymme palautuksen Klarna palauttaa sinulle summan palautetuista tuotteista, lukuun ottamatta palautuksesta aiheutuvia toimituskuluja. Jos olet valinnut maksutavaksi Klarnan lasku/tili, vähennämme palauttamasi tuotteen/tuotteiden summan Klarnan laskulta/tililtä. Jos olet maksanut verkkopankkimaksulla tai luottokortilla palautus palautetaan käytetylle tilille tai kortille.

Huom! Jos olet käyttänyt ilmaisen kuljetuksen, joka koskee vain yli 100 euron summan tilauksia ja palautat osan tuotteista (jonka jälkeen tilauksen summa ei ylitä 100 €), vähennämme, toimitushetken toimituskulut sekä palautuksesta aiheutuneet toimituskulut palautussummasta. Mikäli palautetun tuotteen hinta on alempi kuin toimitus- ja palautuskulut lähetämme asiakkaalle laskun erotuksesta. Toimituskulut riippuvat valitsemastasi toimitustavastasi ja ovat lueteltuja kohdassa ”Toimituskulut”. 


Lunastamattomat paketit ja lähetykset

Paketin noutamatta jättäminen ei täytä palautusehtoja, eikä sen takia ole palautus.

Paketin/ tilauksen lunastamatta jättäminen ei ole Kuluttajansuojalain mukainen tuotteiden palautus, vaan se on sopimusrikkomus ostajan puolelta. Tällaisessa tapauksessa verkkokaupalla on oikeus vaatia ostajalta korvausta heille aiheutuneista kuluista. (Kuluttajansuojalaki 5. luku 25 & 28§).

Noutamatta jätetystä lähetyksestä veloitamme asiakkaalta automaattisesti 15,00€ rahti- ja käsittelykuluja.


Rikkoutuneet tai vialliset tuotteet

Kun vastaanotat paketin, tarkista sen kunto ja mahdolliset vauriot välittömästi. Jos paketti on vahingoittunut lähetyksessä, tee tilausta noudettaessa vahinkoilmoitus välittömästi Postiin, Matkahuoltoon tai DB Schenkeriin.

Jos tuote on rikkoutunut tai muuten viallinen, teethän tuotteesta virheilmoituksen mieluiten sähköpostitse. Toivomme että liität mukaan kuvia rikkoutuneesta tai viallisesta tuotteesta. Samalla pyydämme sinua ilmoittamaan, palautatko tuotteen ja haluat rahat takaisin vai, toivotko että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tilalle.

Reklamaatiotapauksissa sinun ei tarvitse maksaa palautuskuluja. Noudata palautusohjetta, jota saat meiltä sähköpostitse virheilmoituksen jättämisen jälkeen.

Saat hyvityksen Klarnan kautta.



Huom!

Pidätämme oikeuden muuttaa tilaus- ja toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilausta tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin tilaus- ja toimitusehtoihin.


Asiakaspalvelu

Mikäli tilauksen teossa tai toimituksessa on ongelmia, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

Sähköpostilla: info@sellalifestyle.fi tai tekstiviestillä: +358 409611346